Posted in Մայրենի

Աշխարհ ,որտեղ չի եղել գարուն

Աշխարհ ,որտեղ չի եղել գարուն

Մեր աշխարհում երբեք չի եղել գարուն և մեկ օր ես որոշեցի հարցնել մայրիկին, թե ինչու երբեք մեր երկրում չի եղել գարուն։

Տարիներ առաջ երբ ձմեռը պետք է գնար և գար գարունը։ Բոլորը շատ տխրեցին ,որ ձմեռը  գնում էր և գալիս էր  գարունը։Գարունը շատ տխրեց և զիջեզ ձմռանը և այդ օրվանի ոչմեկը չէր տեսել գարնանը։

—Ինչպես, մայրիկ, այսինքն մարդկանց պատճառով է՞ ,որ գարուն չկա:

—Ոչ ,դրանում մեղավորը ձմեռն է։

—Բայց ինչու՞ չէ՞ որ մարդիկ են մեղավոր։

—Ոչ, դու ոչ մի բան չգիտես։

Եվ աղջիկը որոշեց խոսել ձմռան հետ։Հասավ ձմռան տնակի մոտ և տեսավ,որ ձմեռը լացում է։

Ինչ է եղել,ինչու ես լացում ձմեռ։

Ձմեռը նայեց աղջկան և ասաց.

Բոլորը ինձ են մեղադրում,որ էլ գարունը չկա։

Իսհ դու փորձել ես խոսել գարնան հետ կամ նա քեզ ինչոր բան ասել է՞:

Ոչ, ես չեմ խոսել նրա հետ։

Եվ աղջիկը արաջարկերց խոսել գարնան հետ և ներողություն խնդրել նրանից։

Աղջիկը գնաց նրա հետ։Արդեն շատ երկար էին ման գալիս գարնանը չէին գտնում։Եվ հեռվում տեսան ինչ-որ ստվեր։Ստվերը մոտիկանում էր նրանց։

Աաաաա՜։

վ ես դու, –հարցրեց ձմեռը

Ես գարունն եմ։Ձմեռ դու ես՞

Այո։ Գարուն, ինչպես ես գիտես որ առանց քեզ մենք չենք կարող ապրել։

Գարուն վերադարձիր,_Ասաց աղջիկը

Եվ այդ օրվանից Գարունը միշտ գալիս էր և ուրախացնում էր բոլորին իսկ մարդիկ հասկացան իրենց սխալը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *